Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan meddela att både jag och klockan mår bra.Jag känner mig inte så orolig för YM'en men hur mår @jabla idag?![]()
ÖL från Helsingborgs bryggeri.Vad har @jabla druckit egentligen?![]()
Tyvärr inte, bara strössel o hackade nötter.Ingår choklad dopp så är du hemma!![]()
Väntar på updatebild på nya bilenSnart nere i Halmstad för att hämta nya bilen!
![]()
Brattesöndag..
![]()
Samma här..Brattesöndag..
![]()
Inte här.. Men du vet ju att det KAN bli det om jag vill...
Shit, fan sorry! Sån snurr igår att jag helt missade
I KnowInte här.. Men du vet ju att det KAN bli det om jag vill...![]()
Inte då!! Eller det kanske ska bli en Paneraidag?! Det vore nog nånting eller hur?..I Know
Gå inte ut i regnet bara då pajar den bratten![]()
Skall ha en lugn och skön lek/film dag med busarna här hemma idag så jag drar nog på någon skön vintage strax....nyköpta (relativt) Speedtimern blir det nogInte då!! Eller det kanske ska bli en Paneraidag?! Det vore nog nånting eller hur?..
Nej nej!! På med Pannan!!Skall ha en lugn och skön lek/film dag med busarna här hemma idag så jag drar nog på någon skön vintage strax....nyköpta (relativt) Speedtimern blir det nog
Vilken modell ska den ens föreställa?Kom förbi en snubbe förut när vi tog vår mellan-drink... det kan nog ha varit de sämsta kopiorna jag sett..
![]()
Verkligen fin.Vi softar ...![]()
Skall ha en lugn och skön lek/film dag med busarna här hemma idag så jag drar nog på någon skön vintage strax....nyköpta (relativt) Speedtimern blir det nog