Fear the Walking Dead S02E06
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det känns som att nästa klocka måste bli en 16570 för min del...Tackar! Den är från '95.
Fi for faen! Grattis! Blir kul att se vad för handledsgodis den vinsten omsätts i.Funderar och funderar. Vad får man egentligen för 55 lax nu för tiden?
![]()
Den där är otroligt vacker! Då du visar den här är den din förståss, så stort grattis!
Jag hade dock föredragit den på mörkbrunt Cordovan från den argentinske polostövel tillverkaren Casa Fagliano
![]()
https://klocksnack.se/threads/armbandet-viktigaste-delen-av-klockan.43182/
Jag tror @David Eriksson skulle beställa till sin Reverso.
Jag är ivrig som ett litet barn inför att mitt ex av det där bandet landar i brevlådan!KAFFE!!!
![]()
Det känns som att nästa klocka måste bli en 16570 för min del...![]()
Födelsedagsklockan.![]()
Tack!En får gratulera! Både på bemärkelsedagen och till klockan (för den är väll relativt ny iaf, missat det annars)![]()
Den där är otroligt vacker! Då du visar den här är den din förståss, så stort grattis!
Jag hade dock föredragit den på mörkbrunt Cordovan från den argentinske polostövel tillverkaren Casa Fagliano
![]()
https://klocksnack.se/threads/armbandet-viktigaste-delen-av-klockan.43182/
Jag tror @David Eriksson skulle beställa till sin Reverso.
Mycket mycket snyggt!Tog två när jag ändå var i farten.![]()
![]()
![]()
Schteek på Eriksberg!
Det låter smart! Jag hoppas kunna joina dig inom en inte alltför avlägsen framtidHar bara haft min i några dagar, men så här långt väldigt nöjd. Har säkrat upp med en svart tavla ifall att jag skulle tröttna på den vita framåt hösten.