Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så raskt som det där går behöver du snarare en Speedy!10000m med aquisen![]()
Lite bättre sysselsättning än vara på derbyt och se djurgårn gå under10000m med aquisen![]()
Hellre pappas pengar än soc. Ajk-supporters har säkerligen en överrepresentation gällande det sistnämnda..Tittar på några småpojkar med pappas pengar som tror de kan vinna ett derby.![]()
Tackar! Klockan är helt magisk, mina bilder här är bara skräp mot hur den ser ut i verkligheten. @JLW tog ett par bättre bilder som jag stal till min instagram.Kul med RO, grattis till nyförvärvet!
Snyggt ! Synd du inte hade den i lördags!/)Tight ska det vara
![]()
Nu pratar du om er systerklubbHellre pappas pengar än soc. Ajk-supporters har säkerligen en överrepresentation gällande det sistnämnda..
Fick den idagSnyggt ! Synd du inte hade den i lördags!/)
Nupp, de har förvånande nog iaf oftast råd att betala för sitt braj.Nu pratar du om er systerklubb
Tack J! Mycket nöjd.
Pratat med KRONS ang Fagliano. Problemet där är att banden först och främst ska tillverkas till klockorna. Och han jobbar långsamt... Hela produktionen av klockorna går segt pga att han jobbar långsamt med banden.
Kan absolut tänka mig ett mörkbrunt cordovan. Dock är ett blått eller mörkgrönt band prio just nu. Formellt med det svarta och lite casual med blått/mörkgrönt.
Grattis! du får en väldigt trevlig kompis!Funderar och funderar. Vad får man egentligen för 55 lax nu för tiden?
![]()
Bjuder på deLite bättre sysselsättning än vara på derbyt och se djurgårn gå under![]()
Lite bilder i kvällssolen som man aldrig trodde skulle komma fram igenKul med RO, grattis till nyförvärvet!