Tobias Eriksson
Guld
Låter mysigt. ..hade gärna bytttrevligt att nån har sommar, här är det 12 grader och regn, med andra ord helt underbart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter mysigt. ..hade gärna bytttrevligt att nån har sommar, här är det 12 grader och regn, med andra ord helt underbart
låter fruktansvärt, inte ett dugg avis, bara liteLåter mysigt. ..hade gärna bytthär är det blå himmel och 20 grader..
Haha sant, skönt att ha en riktig tool watch till hands i dessa lägenBra att du har en GMT för hantverkare jobbar mest efter den internationella hantverkare tiden dvs 3- 5h framåt även kallad IHT= jag kommer när jag kommer!
Kul att se en till knubbig Seamaster, min som jag hade på mig igår från 1972Gammal omega idag på mörkbrunt strutsband.
Nu sticker jag hem!![]()
Tycker det är kul att se dina lite "udda" klockor och klockmärken. Har själv börjat snegla lite förbi Rolex/Omega/Breitling vägarna
På väg hem från ROB.E
![]()
På väg hem från ROB.E
![]()
På Mallis...![]()
![]()
På Mallis...![]()
![]()
Ett ombyte bör man väl ha?!![]()
Snyggt och grattis! Helt rätt val.![]()
Där satt den! Bytte du in DJ:n? Stort grattis![]()
Spännande att se hur det ser utFörsöker mecka på ett gummiband till badsäsongen. Ett jävla pill
![]()
Kul för sporten! Bild på hela klockan efterfrågasSköter kiosken när grabbens lag spelar fotboll.
KOOOOM Å KÖÖÖÖÖP!
![]()
Kul för sporten! Bild på hela klockan efterfrågas![]()