Ja gick inte det väldigt fort? haha, kul. Grattis till en riktigt schyst klockaSpontanitet kan ofta vara något braSjukt ändå.. Från lunch till detta
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja gick inte det väldigt fort? haha, kul. Grattis till en riktigt schyst klockaSpontanitet kan ofta vara något braSjukt ändå.. Från lunch till detta
![]()
Haha jo det får jag säga. Jag klämde på en över lunch (ägd av @Uffe ) och klockan 19 ägde jag en.Ja gick inte det väldigt fort? haha, kul. Grattis till en riktigt schyst klocka
Gör sig sjukt bra på Nato!Härliga dag!!![]()
Du är en riktig vän, SherwanJäklar va mögel, du den där är inte bra, inte bra alls för din hälsa...
Jag tar den och bjuder dig på några öl... Det är redan kört för mig men du har långt kvar i livet... Se det som en tjänst![]()
Var? Kommer ner idag!
Äter dagen-efter-lunch med min kära fru.
Hon är sjukt nöjd med nyförvärvet och gick igår runt på sin egen fest och frågade alla om de ville veta vad klockan var
![]()
Mycket bra!Jag har blivit med Day-Date
![]()
Nästa gång ni har lunch ,ta med mig ,jag vill också ha en ny klocka!!Spontanitet kan ofta vara något braSjukt ändå.. Från lunch till detta
![]()
Är det så illa? Har hört att de tappar allt värde när lumen är original och har möglatJäklar va mögel, du den där är inte bra, inte bra alls för din hälsa...
Jag tar den och bjuder dig på några öl... Det är redan kört för mig men du har långt kvar i livet... Se det som en tjänst![]()
Påväg hem med min nya, och första Rolex
![]()
![]()
![]()
Bolagsstämma på bryggeriet, två öl innan vi ens startat mötet.
![]()
Den 25 smäller det!!! Stort grattis, snyggt!Påväg hem med min nya, och första Rolex
![]()
![]()
![]()
Snygg ultra chron!
Längtar tills jag får min, har ett ras inne på rep, antagligen månader kvar tills den är klar..
Vitt guld är det bästa guldet. GrattisJag har blivit med Day-Date
![]()
Mycket fin! Grattis till den!Jag har blivit med Day-Date
![]()
Grattis! det kommer fler länkbitar.![]()
Nyförvärvet![]()