Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt slitet på ringen måste jag säga!
Tackar! Men det är föregående ägares förtjänst, om än jag spöat på den lite jag medSnyggt slitet på ringen måste jag säga!
Du vågar lägga ifrån den?!Slängt kläderna och bara njuuuuter vid poolen
![]()
Varför släppte jag den där? Var jag full ellerTätt och badbart! @Mr Chance @Grafton Kattmatsburken är tät![]()
@Holy diver bytt packning och nu är Scubapron badbar
@acce1999 16570n fick godkännt! 100m here we come
![]()
Den ser förjäkla god ut men hittar den inte på vårat bolag!Spontanshoppar.
![]()
Kanske. Du verkade dock nykter när vi sågs men besatt av en annan klockmodell samt utsatt för jobbigt tjat. Kan få en att göra dumma saker även utan kemisk påverkan....Varför släppte jag den där? Var jag full eller
den är ju stenhård på mesh!
Alla har vi den vägen vandrat, om och om igen .........Kanske. Du verkade dock nykter när vi sågs men besatt av en annan klockmodell samt utsatt för jobbigt tjat. Kan få en att göra dumma saker även utan kemisk påverkan....