Nästan väl?Vänta va, ingen dressare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nästan väl?Vänta va, ingen dressare?
Vad får man ge för ett par endlinks?Efter över 15 år i lådan kom länken tillbaka på klockan, var förbi Rob och köpte nya endlinks. Exakt såhär såg den ut när jag köpte den 1992, fortfarande lite kluven till länk blir lite väl mainstream men bra ändå !
![]()
Snyggt! Du tar fina bilder på klockanNjuter av kvällssol. Härligt!
![]()
Uh oh! Hoppas det löser sig kompis! Schysst root beer om inte annatPå väg till akuten med min gipsade fot, uppstått komplikationer!
![]()
![]()
Rullar hemåt
Uh oh! Hoppas det löser sig kompis! Schysst root beer om inte annat![]()
Låter inte så braHoppas jag också, foten har svullat upp och bytt färg till blå!
Aj då. Det är bara på klockor som vi gillar komplikationer...På väg till akuten med min gipsade fot, uppstått komplikationer!
![]()
Haha du är glasskungen asså. Minns när jag käkade ben jerrys i 6 månader i rad gick upp 10kgIt's peanut butter cup time!
![]()
Låter ändå värt. Är ju asgottHaha du är glasskungen asså. Minns när jag käkade ben jerrys i 6 månader i rad gick upp 10kg
Billigt, men det finns bättre utbud på Ur och Penn...Fyndchans!!
![]()
Haha bulk mode ju!Haha du är glasskungen asså. Minns när jag käkade ben jerrys i 6 månader i rad gick upp 10kg
Tack, jag håller med broDen är tom snyggare i verkligheten Bro!
Håller tummarna för dig du vet vad som gäller min vän!På väg till akuten med min gipsade fot, uppstått komplikationer!
![]()
När bilen kostar 1/10 av klockan vet man vart prioteringarna ligger.![]()
dags för en ofrivillig dusch, för mig då alltså![]()
Skakat liv i nästkommande två veckors klockor, dessutom dom två som troligen är så nära keepers som jag kommer att komma ...
![]()
Du vågar lägga ifrån den?!![]()
Menar du att Ingyn inte sitter säkert?
Klart den gör, men den kan köpas ny igen. Bjuder du 45k är den din ...
![]()
...bara för att den inte blivit såld?Kör en till idag bara för att
![]()