• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Haft på mig denna i några dagar, en Seiko 7016 a.k.a. Monaco (trots att den inte är speciellt lik i mitt tycke). Trevlig sak, inte bestämt än om vi klickar, så om någon är sugen dra iväg ett pm :)

Länken kan antingen ses som "länken som gud glömde" eller "porrig" som Denke så fint brukar uttrycka det.

Idag blev det denna:)
OytFJfW.jpg

Haft på mig denna i några dagar, en Seiko 7016 a.k.a. Monaco (trots att den inte är speciellt lik i mitt tycke). Trevlig sak, inte bestämt än om vi klickar, så om någon är sugen dra iväg ett pm :)

Länken kan antingen ses som "länken som gud glömde" eller "porrig" som Denke så fint brukar uttrycka det.

Tycker den var porrig.
vad är prisbilden på dom ?

Tycker den var porrig.
vad är prisbilden på dom ?

Varierar, från 1200 för risiga exemplar till 2000kr eller högre, jag gav femtonhundra då denna är i ett helt okej skick. Har lite roliga du funktioner såsom dubbla visare på subtavlan (en för minuter och en för timmar), flybackfunktion samt att boetten öppnas genom att trycka in två knappar mellan luggarna.

Varierar, från 1200 för risiga exemplar till 2000kr eller högre, jag gav femtonhundra då denna är i ett helt okej skick. Har lite roliga du funktioner såsom dubbla visare på subtavlan (en för minuter och en för timmar), flybackfunktion samt att boetten öppnas genom att trycka in två knappar mellan luggarna.

Coolt
Har för många klockor redan som bara ligger annars hade jag säkert vart lite småsugen.

Om du inte är sugen på min orient quartz som ligger på sälj o en seiko q.
Fint radarpar :p

0FA4E639-723F-48D3-84B0-4723AA7D7623-22100-000005DC0030E5A7.jpg

86F4A667-4B91-4AD6-B9F6-7322A42C91F4-12623-00000346D460317C.jpg

Lämnade plånboken på Hotellrummet i Chicago och gick med ivriga steg mot klockmeckat Tourneau. Rolex, IWC, Panerai, Patek, Vacheron etc etc. Begagnat och nytt i en livsfarlig blandning.

yzapy3un.jpg

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Tillbaka
Topp