Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I ett byte med chrisse här på forumet, vet tyvärr inte varifrån det kommer ursprungligen. Säg gärna till om du hittar ett nånstans, tror inte att det håller sig krispigt i så många säsonger på en strykklocka...Vart är gummit köpt?
Den var fin. Har den ett litet hack på ena bandhornet? Typ ett sånt hack som en klantig Rossi skulle kunna göra eftersom han byter band tre gånger om dagen...
![]()
Nyinkommet!
Edit - tog bild igår innan jag ställt tid och datum![]()
Den var fin. Har den ett litet hack på ena bandhornet? Typ ett sånt hack som en klantig Rossi skulle kunna göra eftersom han byter band tre gånger om dagen...
Inte min stil egentligen men står det AP så kan jag offra migFan va stekigt! Pluspoäng i min bok i allafall. Vad kör du förresten?
Efter att varit klocklös i några dagar så känns det plötsligt jävligt bra.
![]()
A7...?Inte min stil egentligen men står det AP så kan jag offra mig
Det är en av storebröderna till din A5:a![]()
Återhämtar mig efter gårdagens cykling och tillhörande besök på sjukhus.
Blir nog lite vinprovning senare dock![]()
WTF! Den här utvecklingen har jag helt missat, grattis!
Hur mår klockan?![]()