Du skall koncentrera dig på bilkörningen.Sitter mycket bra!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du skall koncentrera dig på bilkörningen.Sitter mycket bra!![]()
Grattis!79090. Jävligt dragen asåå. Studentfest, så skönt att vara klar!!!
![]()
Det är faktiskt ett gummi band från Breitling som heter Diver Pro II lägger in en länk: http://mobile.breitling.com/en/models/colt/colt-automatic/my-breitling/Bra där! Vad är det för strap?
Tackar så mycket! =DGrattis!![]()
Givetvis!Fyndat något?
Ser ju inte så roligt ut, vad har hänt?
Snyggt att klockan fick va på.![]()
Äntligen får speedyn lite handledstid.![]()
Riktigt snyggt!Det är faktiskt ett gummi band från Breitling som heter Diver Pro II lägger in en länk: http://mobile.breitling.com/en/models/colt/colt-automatic/my-breitling/
Det matchar den blå Omega tavlan riktigt fint, jag köpte mitt hos Bo Berggren urhandel kostade 1700kr för gummiband med vanliga "pin" låset.
Måste ge beröm till Bo Berggren, har vart i många butiker och bett om ett matchande gummi band till Omegan men det kändes som att säljaren försökte lite extra att hitta ett bra alternativ, uppskattas!
![]()
![]()
![]()
Den där är inte dum
Passaround så grattis kan vänta tills jag vunnit den.Den där är inte dum. Kul, grattis.
35 sockerbitar per burk should do itReload.
![]()
Å fasen, trodde du köpt den. Håller tummarna för digPassaround så grattis kan vänta tills jag vunnit den.![]()
Hoppas verkligen du har rätt min vän.Äntligen påväg hem efter 12 timmar på akuten, nu har jag bara havlgips, så förhoppningvis slipper jag återkomma någon mer gång.
![]()
Ensam?Firar morsdag<3
![]()
Älsklingens klocka eller älskningsklockan?Har lyckats stuka handen. Klanttant !
älsklingens klocka måste vara med på ngt sätt.![]()
Verkar riktigt trevlig hittills.Å fasen, trodde du köpt den. Håller tummarna för dig![]()
One would think.35 sockerbitar per burk should do it![]()
Hoppas det löser sig snart.Nästa sjukhus med grabben.
Har vart 2 jobbiga dagar!
![]()
Tack! Vi medHoppas det löser sig snart.