Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Galet läcker.Nyförvärvet idag, trevlig måndag.
Hoppas verkligen du har rätt min vän.
Glömde inte att skruva in pushern om du ska bada
Grönskan speglar sig i dagens klocka, 16523.
MusmarkörenFinn ett fel
Bra öga där @M021 & tack för upplysningen, hade nästan glömt den om jag ska vara ärlig. Skyller på att det är måndag morgon....Glömde inte att skruva in pushern om du ska bada
Glömde inte att skruva in pushern om du ska bada
Bra öga där @M021 & tack för upplysningen, hade nästan glömt den om jag ska vara ärlig. Skyller på att det är måndag morgon....
Har också hört det.. Better be safe then sorry thoughDet är faktiskt så att in eller utskruvad inte har någon betydelse för tätheten den bara hindrar att man ofrivilligt trycker in knappen vilket däremot inte är bra under vatten.
FelMusmarkören
Vann jag klockan nu eller?!
Håller med dig, här ser du hur de olika kronorna är konstruerade.Har också hört det.. Better be safe then sorry though
Windows på en Mac.Finn ett fel
haha kul när man kan glädja någon det var en slump......Alla underförstådda New Order-referenser gillas automatiskt av mig, även ofrivilliga...
Får hoppas att det inte blir något lila regn idag
Nyförvärvet idag, trevlig måndag.
Den är fan i mig felfri herrn!