Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha hur visste du detHamngatan?
Sent i matchen men röstar på BBBeslutsångest! Vilken ska med på studentfest ikväll?!
Äsch, det duger fint som det är!Blickar ut på ballen och konstaterar att jag måste bättra på nagellacket
Say What?Maiden är sämst
Pustar ut efter det första av två kalas för att fira dotterns 6-årsdag med en Old Fashioned.
Sålde nyligen en lägenhet mittemotHaha hur visste du det
Aha såg en till salu skylt najs!Sålde nyligen en lägenhet mittemot
Haha hur visste du det
Jo kanske det, allafall för dom som sett domGanska enkelt att känna igen dom där kåkarna
Jo kanske det, allafall för dom som sett dom
Aha riktigt bra gjortEller dom som har projekterat något av dom t
Den är helt magisk
Undrar om man ska...
JodåTror jag inte dugg på!
Yes sir! @Tomas ErikssonDen är helt magisk
Du har rätt i att färgen skiljer sig avsevärt. Jag gillar för all del att köra i rätt mycket vatten men det kanske gick lite över styr där...Vill inte regna på din parad, men så här ska en Old Fashoned se ut. (fast jag kör på "billigt" glas ikväll...)
Din ser väldigt blaskig ut... Har du spätt ut den med sodavatten eller vad har hänt?
Oavsett; barnkalas kräver en rejäl drink eller två att varva ner efter... Fortsatt trevlig lördag!
Snart dags!Håkan före maiden.. Illa
Haha,Grillar