• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Vill inte regna på din parad, men så här ska en Old Fashoned se ut. (fast jag kör på "billigt" glas ikväll...)

image.jpeg

Din ser väldigt blaskig ut... Har du spätt ut den med sodavatten eller vad har hänt?

Oavsett; barnkalas kräver en rejäl drink eller två att varva ner efter... :cool: Fortsatt trevlig lördag!
Nu måste jag ju blanda mig en ny drink. Vill ju inte bli känd som nån blaskdrinksblandare:confused:

Vill inte regna på din parad, men så här ska en Old Fashoned se ut. (fast jag kör på "billigt" glas ikväll...)

image.jpeg

Din ser väldigt blaskig ut... Har du spätt ut den med sodavatten eller vad har hänt?

Oavsett; barnkalas kräver en rejäl drink eller två att varva ner efter... :cool: Fortsatt trevlig lördag!
Freaka inte nu!;)
Mörkare än så här blir det inte med Makers Mark. Skippar frukt och bär:nailbiting:
image.jpeg

Tillbaka
Topp