Nästan fick den på Facebook blev gött sugen. Satt som en käftsmäll gjorde den iaf.Haha,
Såg du också den videon på insta?
Nått konto visade en rätt som såg väldigt mycke ut sådär i alla fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nästan fick den på Facebook blev gött sugen. Satt som en käftsmäll gjorde den iaf.Haha,
Såg du också den videon på insta?
Nått konto visade en rätt som såg väldigt mycke ut sådär i alla fall
Nu måste jag ju blanda mig en ny drink. Vill ju inte bli känd som nån blaskdrinksblandareVill inte regna på din parad, men så här ska en Old Fashoned se ut. (fast jag kör på "billigt" glas ikväll...)
Din ser väldigt blaskig ut... Har du spätt ut den med sodavatten eller vad har hänt?
Oavsett; barnkalas kräver en rejäl drink eller två att varva ner efter... Fortsatt trevlig lördag!
Freaka inte nu!Vill inte regna på din parad, men så här ska en Old Fashoned se ut. (fast jag kör på "billigt" glas ikväll...)
Din ser väldigt blaskig ut... Har du spätt ut den med sodavatten eller vad har hänt?
Oavsett; barnkalas kräver en rejäl drink eller två att varva ner efter... Fortsatt trevlig lördag!
Blickar ut på ballen och konstaterar att jag måste bättra på nagellacket
Tycker också att det ser så utNarvavägens finest?
Bra öga!Narvavägens finest?
explorer 2 bara växer och växer i mina ögonDå åker vi hem. Håkan får 2/5 ikväll.
Sabrera med Rollen!!Sabrera?
& Rolex.Håkan, öl och sommar!
Sabrera med Rollen!!
Det är väl klart att man ska göra det på ett klockforum!
Precis. Men det bästa var ju underförstått!& Rolex.
Kul att inte Håkan var det bästa.Precis. Men det bästa var ju underförstått!
Håller med, men hade inte anmält någon av mina egna frivilligtDet är väl klart att man ska göra det på ett klockforum!
Det kan jag tänka mig! Du som är på västkusten borde väl kunna be @Marcus uggla och @hollow123 att visa dig det, har för mig att jag sett bild av det här i trådenHåller med, men hade inte anmält någon av mina egna frivilligt
Hade så klart gärna sett någon annans göra jobbet...
Det var rätt dåligt faktiskt. Ganska besviken :/Kul att inte Håkan var det bästa.
Sabrera med Rollen!!
Gjort det några gånger.