Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fräsch! Stort grattisLängesen jag postade i denna tråd.
Nytillskottet gör det värt
![]()
Nej , folk ringer/mailar och trissar upp priset i ren jävelskap bara för att dom inser att dom själva aldrig kommer kunna köpa klockan innan den är såld typ. Hade jag bott granne med snubben hade jag fått den för 7.5kNej!!! Det va inte jag!!!fick du den för blocket pris?!
Håller utan tvekan med i det uttalandetDet där är utan tvekan den ultimata no-nonsense kronografen
Haha.Nej , folk ringer/mailar och trissar upp priset i ren jävelskap bara för att dom inser att dom själva aldrig kommer kunna köpa klockan innan den är såld typ. Hade jag bott granne med snubben hade jag fått den för 7.5k![]()
Jasså , va de skrattet pga att du va en dom som jävlades så jag gick miste om ett " fynd "
Du gör väl inget annat än fynd på blocket?Jasså , va de skrattet pga att du va en dom som jävlades så jag gick miste om ett " fynd "
![]()
Du gör väl inget annat än fynd på blocket?
Hur definierar du värt?Köper de som är värt att köpa, men de blir svårare och svårare , dyrare och dyrare.
Som dom gamla rävarna säger , de va bättre förr![]()
Man ska aldrig gå minus den dagen man tröttnar på objektetHur definierar du värt?
Om man har haft kul under tiden kanske man kan "unna" sig en viss värdeminskning?Man ska aldrig gå minus den dagen man tröttnar på objektet
Jo förvisso , men mycket är rent köp och sälj.Om man har haft kul under tiden kanske man kan "unna" sig en viss värdeminskning?