Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Vilken fining!Längesen jag postade i denna tråd.
Nytillskottet gör det värt
Vad tusan är det som händer med Herculesplanet på andra bilden? Flares?Skydiver idag. Skall på GTG hos Sjöö Sandström ikväll så det vore en skymf att bära något annat.
Grattis! Vilken fining!
Ser fram emot bilder på förvandlingen! Tror att det kommer bli smultron!Tackar..jo riktigt bra skick..och den kommer bli finare!
Sluta kolla på blocket!!! Hela tiden!!! GrattisTvättar ren mitt nyliga inköp
Vad tusan är det som händer med Herculesplanet på andra bilden? Flares?
Mäktigt!Jajemän, TP84 under fällning av facklor med efterföljande undanmanöver. Bilden är tagen bakifrån vilket gör att det kanske ser lite konstigt ut till skillnad från nedanstående bild där en C 130 från NZAF gör samma sak sett framifrån under rakbana.
Sweet!Jajemän, TP84 under fällning av facklor med efterföljande undanmanöver. Bilden är tagen bakifrån vilket gör att det kanske ser lite konstigt ut till skillnad från nedanstående bild där en C 130 från RNZAF gör samma sak sett framifrån under rakbana.
När gräslöken blommar passar det bra med en grön klocka så det får bli mitt val för torsdagen.
Vi sänker några Peroni.