Inne på OF nr.2 och tittar på Skenet Bedrar med Hyacinth i sitt esse!Skål på er, klockvänner!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inne på OF nr.2 och tittar på Skenet Bedrar med Hyacinth i sitt esse!Skål på er, klockvänner!
Såg inte fel utSkål på er, klockvänner!
Är det en svart 216570 med orange RubberB jag ser på handen? Gärna ett par bilder till tack! Den står på min "vadärnästarolexförmiglista"Kommit hem från första rundan i år med mysbilen! Härligt!
Den där är fantastisk!Studentskiva
Den där är fantastisk!
Trevligt glas. Hittar man det i handeln, eller är det gammalt?Old Fashioned, favoriten sedan länge. Tackar Don Draper för det : )
Old Fashioned, favoriten sedan länge. Tackar Don Draper för det : )
Kommit hem från första rundan i år med mysbilen! Härligt!
I handeln, stabilt OrreforsTrevligt glas. Hittar man det i handeln, eller är det gammalt?
TackarMed beröm godkänt utförande...
Blev klar med renoveringen i veckan.Va f-n?!? Bor inte du i Skåne? Jag har kört min pärla i 1,5 mån redan.
Den är fin, den där...
Blev klar med renoveringen i veckan.
Skulle varit klar för läääänge sen men mitt jobb har ätit upp min fritid.
Bättre sent än aldrig.
Är det en svart 216570 med orange RubberB jag ser på handen? Gärna ett par bilder till tack! Den står på min "vadärnästarolexförmiglista"
Så grym kärra!Kommit hem från första rundan i år med mysbilen! Härligt!
Nyrenoverad? Berätta mer? Å lite närbilder!
Trodde du hade en rullande fin-bil.
Känner precis samma med mina Rolex.Tillbaka till länk. RubberB i all ära men det är på länk den trivs som bäst.