Vill inte tro det...Tittar på nya Top Gear det är faktiskt riktigt bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vill inte tro det...Tittar på nya Top Gear det är faktiskt riktigt bra!
Är den där Pateken kosher? Aldrig sett referensenKlämmer på vänners fina klockor
You better believe it sir avsnitt ett var ok, avsnitt två var riktigt bra!Vill inte tro det...
Den ser lite märklig ut, även om det är fel vinkel... Samma sak med tavlan, gammal?Är den där Pateken kosher? Aldrig sett referensen
Tack, får väl tjuvkika lite.You better believe it sir avsnitt ett var ok, avsnitt två var riktigt bra!
Tittar på nya Top Gear det är faktiskt riktigt bra!
Vill inte tro det...
Är den där Pateken kosher? Aldrig sett referensen
Ska vara kosher. Han har en pateksamling på ca 30 pateks och sålde sitt företag för ~ 300milj så skulle bli förvånad om den inte vore det. Adam jag snapar digDen ser lite märklig ut, även om det är fel vinkel... Samma sak med tavlan, gammal?
En klassiker jag hade som byggmodell en gång i tiden.Monterar ihop nyrenoverad cb750 motor
Titta igen, jag är iaf positivt överraskadDet behöver du inte @jabla
De nya programledarna är en kollektiv katastrof med Chris Evans som det största haveriet någonsin. Hans programledarstil går ut på att stå lite för nära gästerna och skrika alldeles för högt vid omotiverade tillfällen.
Det behöver du inte @jabla
De nya programledarna är en kollektiv katastrof med Chris Evans som det största haveriet någonsin. Hans programledarstil går ut på att stå lite för nära gästerna och skrika alldeles för högt vid omotiverade tillfällen.
EDIT: Sen om man nu ska göra en omstart så varför inte försöka göra ett eget någorlunda eget program? Man kan ju fortfarande ha kvar ramarna men sätta sin egen prägel. Nu är det som en urvattnad karbonkopia. Blir bara märkligt när Matt LeBlanc ska dra stories om The Stig innan han ska köra varv på banan.
Jag litar på dig! tycker aldrig avknoppningar funkar, varken när det gäller CSI, TopGear USA eller mycket annat.
Grymt! Fantastiskt liten motor, så jävla mycket o-ringar större ventiler och portning/planing lär hjälpa henne andas lite!En klassiker jag hade som byggmodell en gång i tiden.
Den såg mysig ut! Ref? Finns i vitt kanske?Inte en dyrgrip direkt, men en klocka med batteriet kan betyda rätt mycket det med. (När semestern kommer ska jag absolut inte köra 1 meter i bilfan)
Tackar, ja den är trevlig faktiskt.Den såg mysig ut! Ref? Finns i vitt kanske?
Tack! Gillar indexen, dom påminner om Lemanian i vintageavdelningen och en Zenith som låg på KOS för ett tag senTackar, ja den är trevlig faktiskt.
Ja men precis, visst finns den i vitt då är det ref: SSB065p1. Levereras på stållänk.