Det kan man förstå. DJ är nog den perfekta owg-klockan.Har fått den där på hjärnan! Grymt fin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det kan man förstå. DJ är nog den perfekta owg-klockan.Har fått den där på hjärnan! Grymt fin!
Bra Millie, och din frus klocka var ju fantastiskt iskall! Bam!Kör Millie för andra dagen i rad. Frugans Datejust fick också vara med på bild
Lite för mycket briller för min smak, men hon gillar den i alla fallBra Millie, men din frus klocka var ju fantastiskt iskall! Bam!
Bra där! Ha en riktigt fin kväll!
Fin HydroBer om ursäkt för blocket skärpan
Kom precis på att jag också rockar en vit big block och DD med svart tapestryBländar grannarna med likbleka ben. De matchar tavlan
Du har utsökt klocksmak min bäste herre!Kom precis på att jag också rockar en vit big block och DD med svart tapestry
Håller med, tavlan är cool men kransen kunde man varit utan.Lite för mycket briller för min smak, men hon gillar den i alla fall
Inspireras av det bästaDu har utsökt klocksmak min bäste herre!
Grattis till sommarlov! Vad blir det för utbildning/gymnasium då ?Skolavslutning nu, och snart börjar man gymnasiet
Härligt!
Just den röda ap är den jag har, just den här bilden är en gammal screenshot men ja den är äkta.
"Watch"ing the game ! Tagga EM grabbar ! Nu lyfter vi !!!!!!!