Är inte heller förtjust i diamantkrans, men tavlan får gärna ha några styckenHåller med, tavlan är cool men kransen kunde man varit utan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är inte heller förtjust i diamantkrans, men tavlan får gärna ha några styckenHåller med, tavlan är cool men kransen kunde man varit utan.
Häftigt - far min bor där och jag hänger där rätt mycket... Vacker klocka också ska sägasHos morföräldrarna i Magnarp
Väldigt fint här tycker jag =) Inte den bästa bilden kanske men var ju tvungen att ha med klockan på bildenHäftigt - far min bor där och jag hänger där rätt mycket... Vacker klocka också ska sägas
Shortsväder? Sthlm bjuder på skitSitter utanför Monki i Malmö och väntar på tjejen,
Städade hemma och hittade den här finklockan under soffan. Firar med en Eriksberg och lamm balti på indiern runt hörnet.
Din är ju silver..Kom precis på att jag också rockar en vit big block och DD med svart tapestry
Fet kavaj , går de hitta en åt mig ?På G till Post hotell för dinner. Sportar Breitling till nya Canali kavajen
En av bara två TT:s jag gillar. Ditt exemplar är utsökt