• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Vi går skilda vägar... :sorry:

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Bor 5 min från Scarfo, får man joina? :)

Du skulle bara ha åkt dit och sagt hej :) Han inte längre än att beställa och ta den obligatoriska bilden när min pratigaste tjejkompis ringde, så jag har inte kollat KS förrän nu när jag är hemma i Järfälla. Men glass-GTG på Scarfos låter som en utmärkt ide. Hojtar till nästa gång jag åker dit. Och så beviset att jag var där :)

IMG_20160614_140448.jpg

Du skulle bara ha åkt dit och sagt hej :) Han inte längre än att beställa och ta den obligatoriska bilden när min pratigaste tjejkompis ringde, så jag har inte kollat KS förrän nu när jag är hemma i Järfälla. Men glass-GTG på Scarfos låter som en utmärkt ide. Hojtar till nästa gång jag åker dit. Och så beviset att jag var där :)

IMG_20160614_140448.jpg
Ser att du valde mörk choklad åtminstone, så god den glassen att det inte är sant! Glass-GTG är verkligen en bra idé :)

Tillbaka
Topp