Wiliamo
Silver
Kör hårt!Önskar att jag vågade prova...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kör hårt!Önskar att jag vågade prova...
Spännande. Är det måhända något expeditions-liknande i sikte?Vi går skilda vägar...
Faktiskt inte. En keramisk ubåt med bubbla är vad som är på gSpännande. Är det måhända något expeditions-liknande i sikte?
Tackar!! Är riktigt nöjd. Har varit skeptisk till denna typ av band på Speedyn. Tycker den är kanon på länk. Men man kan ju ändra sig..Tackar för info. Ska kolla upp det senare. Ser grymt bra ut!
Bor 5 min från Scarfo, får man joina?
Ser att du valde mörk choklad åtminstone, så god den glassen att det inte är sant! Glass-GTG är verkligen en bra idéDu skulle bara ha åkt dit och sagt hej Han inte längre än att beställa och ta den obligatoriska bilden när min pratigaste tjejkompis ringde, så jag har inte kollat KS förrän nu när jag är hemma i Järfälla. Men glass-GTG på Scarfos låter som en utmärkt ide. Hojtar till nästa gång jag åker dit. Och så beviset att jag var där
Snyggt! Drake's-slips?Årlig kunskapsuppdatering
Stämmer bra. Älvsnabbare till och medÄlvsnabben ? Tycker mig känna igen den
Snyggt! Drake's-slips?
Men du har ju urkulFruktansvärt uttråkad i Warszawa
Men du har ju urkul
Man kan nästan tro det bodde där alldeles för länge heheÄr du också från Göteborg?