Borttagen kommentar. /Tidvattnet
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dags och uppgradera Eller komplettera?Var inne hos Håkan på Art metall, han hade den här som jag velat prova länge.
Och så här gör den sig sidan om min.
Den sitter bra på dig, köp minVar inne hos Håkan på Art metall, han hade den här som jag velat prova länge.
Och så här gör den sig sidan om min.
Lägg den på gröt, så klart.Svårt och bestämma mig om jag ska ha min nyinkomna Bratte på gröt eller brunt läder .
Neej, en sån måste alla ha i sin samling, du kommer ångra digMyser i uterummet med 6309-7040, med vetskapen att den ska skickas vidare till nästa ägare.
Det blir något annat som man också måste ha.Neej, en sån måste alla ha i sin samling, du kommer ångra dig
Väntade på när någon annan skulle nämna det stavfelet, ville inte själv göra det med risk för att låta drygLägg den på gröt, så klart.
/j
Jäkligt fin Nu snackar vi sommarklocka!
Jäkligt fin Nu snackar vi sommarklocka!
Mido, det var nytt för mig. Riktigt Nice!Mido Multifort
Svårt och bestämma mig om jag ska ha min nyinkomna Bratte på gröt eller brunt läder .
Grönt! Eller blått gummi kanske
Del av Swatch group numera, men funnits sedan 1918. Kom med ett antal innovationer deras första tid. Tidiga med vattentäthet bland annat. Har legat topp-5 i antal cosc-certifierade klockor många år i rad. Stora i Asien och mellan-Europa men inte haft så många ADs i övrigt.Mido, det var nytt för mig. Riktigt Nice!