Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt Hälge Yngve alltså, Finspång?Flyger lite.
Är det bara jag som ser charmen i gamla träracketar?!
Mycket nöjd än så länge, jag haft haft den i ett halvår nu. Är fascinerad av tavlan som skiftar färg i olika vinklar/ljus samt att visarna också skiftar i olika nyanser. Månfasen tickar på och funkar Enda negativa är att jag ej ser datumet kan läsbrillor men det har ju att göra med att jag är i gubbåldern....Trevlig klocka, vilka är dina intryck? Tänker främst på månfasen.
Ny länk?Strosade tidigare runt i hamnen och letade efter en sportbar.
Nej men den ser rätt tight ut på fototNy länk?
Härligt Hälge Yngve alltså, Finspång?
Såååå synd att den är 42mm och inte 40 som föregångaren. Riktigt snygg annars!Avslutar dagen med att fota Explorer II:an... Älskar den!!
Fel! Co-Pilot om jag får be.UTC.. Det var inte igår!
Kan eventuellt vara intresserad om den ska säljas i framtiden.Mycket nöjd än så länge, jag haft haft den i ett halvår nu. Är fascinerad av tavlan som skiftar färg i olika vinklar/ljus samt att visarna också skiftar i olika nyanser. Månfasen tickar på och funkar Enda negativa är att jag ej ser datumet kan läsbrillor men det har ju att göra med att jag är i gubbåldern....
Nej nej!! Heeelt rätt storlek!!Såååå synd att den är 42mm och inte 40 som föregångaren. Riktigt snygg annars!
Spelar du med golfboll?Är det bara jag som ser charmen i gamla träracketar?!
Vadå det där är @Af Sjodahl träfemmaSpelar du med golfboll?
Vadå det där är @Af Sjodahl träfemma
Spelar du med golfboll?
Vi får hoppas att mr Z kan briljera ikväll då!Jupp, det Zlatan gör med en apelsin gör jag med en golfboll !
Inte för oss finlämade småpojkarNej nej!! Heeelt rätt storlek!!
Snyggt!Avslutar dagen med att fota Explorer II:an... Älskar den!!