Idag matchas den överjävliga gräsallergins medicin med en 16710.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som en blek kopia av din 16750.
Mr muscle propplösare är ju annars "the shit" när man ska bleka insertsHaha...ja det har du så rätt i min vän, blev inte som jag hade tänkt mig, när inserten fick smaka clorinbadet igår !!!!
Mr muscle propplösare är ju annars "the shit" när man ska bleka inserts
https://klocksnack.se/threads/så-här-blekar-man-inte-ett-insert.56504/
Brrrr....Söndagsdopp
En för varje vecka känns som absolut minimum men du planerar kanske för inköp under semestern.Packar för fullt inför 6v semester, frågan är om det räcker med dessa??
Många natos tillEn för varje vecka känns som absolut minimum men du planerar kanske för inköp under semestern.
Cool
Det var ju snabbt ordnat. Ready for take off.
(Och tack till maken för lånet)
Lite så var min tanke med men som salt man vet aldrig vad man hittar på semesternEn för varje vecka känns som absolut minimum men du planerar kanske för inköp under semestern.