Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så brutalt cool!Snyggt jobbat! LXV -15
Sjukt ball! Dessvärre inteSå brutalt cool!
Din??
Synd annars skulle jag "krävt" en tur när jag har vägarna förbi nästa gångSjukt ball! Dessvärre inte
Det kan vi ordna ändåSynd annars skulle jag "krävt" en tur när jag har vägarna förbi nästa gång
Benhårt! Då är det bestämt blir efter sommaren när jag börjar jobba igen!Det kan vi ordna ändå
Stiligt! Issued?Nytt i klocklådan idag...
Haha jag märkte det när jag la upp fototSkönt att du har en fluga på klockan precis intill alla dessa bin, haha.
Haha så ska en sub se ut...Ett år med dwellern, sedan ny. Lagom inkörd.
Hold on, I'm comin'!Dumt att meddela när du åker därifrån, jag skulle ju bjuda dig på en Helsingborgsöl nu när du fyllt 18.
Jag och nyförvärvet upphöjt till två (CWCn och Phoenix-natot som min käre granne @slimjim försett mig med) ser på kvällens fotboll och knäpper ett par kalla. Totalt ointresserad av EM men försöker hitta sätt att fördriva lång semester... Vilka i-landsproblem.
Snart så! Du behöver inte gå till någon granne och tigga natoband iaf, med tanke på ditt lager. Nästan så man tror att du är officiell Phoenix-återförsäljareSnyggt. Nu väntar jag bara på min!
Snart så! Du behöver inte gå till någon granne och tigga natoband iaf, med tanke på ditt lager. Nästan så man tror att du är officiell Phoenix-återförsäljare
Alltid lika välkommen.Hold on, I'm comin'!
Vad är det för spännande dykare du har där?
Lite kvällsjobb