tissoter
Guld
Haha precis så Diggar verkligen ditt gröna hajstrap.Flyger osså jävligt bra dude !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha precis så Diggar verkligen ditt gröna hajstrap.Flyger osså jävligt bra dude !
Japp
Vägarbetena verkar ha strandat lite... Allvarligt talat, var är detta? Nya Zeeland eller?Kör bil
Tack! Det är en 130års jubileumsutgåva från Tissot som tillverkades på 80-talet. Denna är från -86 och har enligt uppgift Valjoux 7734, 17 juvelertrevlig! ålder? ref?
Nytt i klocklådan idag...
Rolex och Rolls-Royce passar oförskämt braVi körde en båt till varv på Öckerö i morse.
Lumekoll i förliga propellerrummet = OK
Stämmer mycket bra! CWC G10 issued från 1997, försökte hitta årsklocka från -96 som den ungtupp jag är men nöjde mig med denna.Issued? Tjing-pax vid flipp isf.
Stämmer mycket bra! CWC G10 issued från 1997, försökte hitta årsklocka från -96 som den ungtupp jag är men nöjde mig med denna.
Där du alltid står! På gång!Gött, är du hemma så får du gärna komma införbi och visa upp den. Står vid grillen.
Du behöver en kronograf.Detta eviga väntande medans damen shoppar
Starkt gjort utan att tulla på flaskan.Har även klurat ut vad IWC egentligen står för. Ingenieur, Whisky & Cats ...
Haha +1Du behöver en kronograf.
Skönt att du har en fluga på klockan precis intill alla dessa bin, haha.Checkar in polarens bikupor