Vad tycker ni allesammans, blir detta sommardinkan? Precis prövat den på Bergströms Ur i Göteborg självklart nya 228235- Daydate med President-länk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aha men då är det lungtFör att förtydliga. Jag har denna till låns under ett par dagar och skulle jag få frågan om jag ville köpa den så skulle svaret bli nej. Stålsuben är för tillfället ohotad favorit i klocklådan.
Varmare är det nog, men vätterstranden duger gott! Är utanför Capri!Ser grymt skönt ut! Var är du? Säkert varmare än vätterstranden idag...
På hemmaplan steks det pannkakor till lunch. Huset fullt av ungar idag.
För små.......Stora öl
Kör!Vad tycker ni allesammans, blir detta sommardinkan? Precis prövat den på Bergströms Ur i Göteborg självklart nya 228235- Daydate med President-länk
Äventyrsbadklocka på!
What! Nu är jag avis!Får oväntat besök på @JohnZ båt.
Är det där Paolo Roberto? Och isåfall, WTF gör han där?Får oväntat besök på @JohnZ båt.
Läggdags!
Javisst , spottade honom när han gick på båten och John sa till däcksman att fråga vad han hade för klocka och om han kunde komma upp på bryggan och visa den.Är det där Paolo Roberto? Och isåfall, WTF gör han där?
Vilken historia, skönt att kunna skicka sin besättning på sådana ärenden @JohnZ Fixa att han reggar sig omedelbartJavisst , spottade honom när han gick på båten och John sa till däcksman att fråga vad han hade för klocka och om han kunde komma upp på bryggan och visa den.
Den där var helt fantastisk men, vad är det för någon?
Lite nyfiken bara, vad time:ar du för någonting? Antar att det har med bryggningen av den ädla drycken att göraBrygger 85 liter IPA
Jag med! Jag vill också åka båt!What! Nu är jag avis!