Bevisar bara att man blir smartare av en virre var dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bevisar bara att man blir smartare av en virre var dag.
Fråga honom inte, vet inte om vi pallar med det... Sorry, vart tvungen att dra till med denVilket är ditt bästa?
Riktigt bra bild! Tror nog det är det snyggaste bandet jag har sett, vad är det för märke?Tack för trevligt sällskap i dag @The lord. Jag tycker den här bilden blev så bra att den förtjänar en egen post. Klockan sitter verkligen som en smäck!
Inplastad och fin
Han avfärdade dessutom PaneraiHa ha, tipsade om KS men vet inte om han riktigt tog det till sig Trevlig kille är han hur som helst.
Köpt på strapped for life står cordura på baksidan.Riktigt bra bild! Tror nog det är det snyggaste bandet jag har sett, vad är det för märke?
Japp, det är polarens - han låter den sitta ett tag till =)Inplastad och fin
strapped for time ska det stå! kostar 21.95 $Han avfärdade dessutom Panerai
Köpt på strapped for life står cordura på baksidan.
Så bra det där!Nu på läder... Vad tycks?
Dessutom ser han isåfall riktigt pigg ut eftersom han landade på Arlanda imorse vid 07.30 med flyget från NYC.Är det där Paolo Roberto? Och isåfall, WTF gör han där?