HateWinter
Silver
Fick panikångest av total guldbrist i över en vecka, mitt i hjärtklappningen och andningsproblemen "räddade" en tjejkompis mig med denna. Inte en långvarig lindring dock
Du är klar nu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick panikångest av total guldbrist i över en vecka, mitt i hjärtklappningen och andningsproblemen "räddade" en tjejkompis mig med denna. Inte en långvarig lindring dock
Vafalls!?Fick panikångest av total guldbrist i över en vecka, mitt i hjärtklappningen och andningsproblemen "räddade" en tjejkompis mig med denna. Inte en långvarig lindring dock
GrymTack! Stämmer! Just detta är en limiterad modell (2016 st klockor) som tagits fram inför OS i Rio 2016. Skillnaden mot de andra "vanliga" reissue i stål är att denna har polerade mittlänkar och "ringar" runt subdials i brons, 18k guld och silver.
https://www.omegawatches.com/watches/specialities/olympic-collection/52210435001001/
+2000Vafalls!?
Nog funkar en stålrolle bättre som substitut än den där.
Grym bild!Helgrillar gris en sommardag som denna!
Syns vem som är herre på täppan när du är gräsänkling.Jag och Musen sitter och tar igen oss lite!
Schysst! Ref?Klämmer på brorsans nya
233:a / brorsanSchysst! Ref?
Enorm förstenad katt?Spanar in raukar
Grym bild!
Jag vill ha en sån. Var hittar jag? Vad kostar en?Seiko 7a38-7020... Så sjukt cool
Visst är den grym! Den är från 1984 och är väl inte jättesvår att få tag på, men inte den lättaste heller. Förbered dig på att jaga lite. Referensen är som sagt 7a38-7020 och @yonsson har skrivit en mycket matnyttig recension om den:Jag vill ha en sån. Var hittar jag? Vad kostar en?
Coolt. Var ju ett bra prisspann.Visst är den grym! Den är från 1984 och är väl inte jättesvår att få tag på, men inte den lättaste heller. Förbered dig på att jaga lite. Referensen är som sagt 7a38-7020 och @yonsson har skrivit en mycket matnyttig recension om den:
https://klocksnack.se/threads/nyinkommet-seiko-7a38-7020.28233/
I runda slängar får du pynta någonstans mellan 2500-4000 beroende på skick och vem som säljer. Dyker upp med jämna mellanrum här på forumets köp & sälj. Lycka till Stefan!
Ska du göra ett stunthopp ner i vattnet?Kvällstur med hojen