Instämmer helt!Vafalls!?
Nog funkar en stålrolle bättre som substitut än den där.
Du är klar nu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Instämmer helt!Vafalls!?
Nog funkar en stålrolle bättre som substitut än den där.
Du är klar nu!
Här behövs inga vita armband för att lysa. Grym lume på GPn
Satsade hundrur kronur på att Lagerbäckur går vinnande ur kampur. Sju gångur pengur på Svenska SpelurLaddar för fotbolls fest, helt övertygad om att ISLAND vinner med 1-0! Ni som inte spelat någon krona på det resultatet, gör det nu, innan det blir försent! Lättförtjänta pengar, M'key !
(Michael) Kors i taket! Nej tack...Fick panikångest av total guldbrist i över en vecka, mitt i hjärtklappningen och andningsproblemen "räddade" en tjejkompis mig med denna. Inte en långvarig lindring dock
Laddar för fotbolls fest, helt övertygad om att ISLAND vinner med 1-0! Ni som inte spelat någon krona på det resultatet, gör det nu, innan det blir försent! Lättförtjänta pengar, M'key !
Eftersom du har en jävligt snygg Bratte vilket tyder på bra smak följer jag ditt råd. Nu kör vi ISLAND!
Laddar för fotbolls fest, helt övertygad om att ISLAND vinner med 1-0! Ni som inte spelat någon krona på det resultatet, gör det nu, innan det blir försent! Lättförtjänta pengar, M'key !
Mycket bra
Söndagsöl
Gick sådär
Mycket bra
Jefligt fräcktDet har jag inte.
Bra idé dock!
Satt den på ljus struts och tycker kontrasten funkar.
(Arkivbild)
Just canvas är jäkligt spännande faktiskt. Får skaffa mig några sånna och experimentera lite! Kan även tänka mig att just mörkblått (och/eller grönt?!) skulle funka fint.
Det betyder bara att du gillar klockan ?Vafan, dubbelpostar idag ...
Magisk!Flippin i kväll, hade jag kunnat gifta mig med Daytonan hade jag gjort det!
Åkte du med Öfararen? Såg när den gick.Där har jag vart hela helgen. tog precis båten hem till Dalarö
Vi åkte egen båt, men åkte ungefär samtidigt, såg också den när den gick.Åkte du med Öfararen? Såg när den gick.
Vad står det ?Laddar för fotbolls fest, helt övertygad om att ISLAND vinner med 1-0! Ni som inte spelat någon krona på det resultatet, gör det nu, innan det blir försent! Lättförtjänta pengar, M'key !
Så himla snygg, Klart du ska gifta dig!Flippin i kväll, hade jag kunnat gifta mig med Daytonan hade jag gjort det!