Nice!Försöker få lite färg...
Men på klockan eller armen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice!Försöker få lite färg...
Kul, en av @Af Sjodahls katter heter Bullen.Kör båt med Bullen
Mysigt!Förlåt för suddig bild, chauffören trycker på bra i nya s-klassen
Do it!Funderar på om man ska låta denna lämna för en 15300
Fan vad gott med sjötomt i stugan.Njuter.....
Du kan dra ett nato fram och tillbaka fast det sitter på klockan. Det går inte med Tudors "nato", det sitter fast som ett vanligt band.Hur sitter ett natoband fast? Magneter?
Bra bil, bra klocka, bra skit helt enkelt!Förlåt för suddig bild, chauffören trycker på bra i nya s-klassen
Nice!
Men på klockan eller armen?
Det fick bli en slatt 12-årig Macallan till efterrätt bara för att väta tungan...En mellis kan du unna dig med fem timmars marginal.
Kanon, Sthlm är riktigt trevligtMumin i hatten, hur är det med dig?
23 bast och har en PP, vad tusan har jag gjort för fel heheFörlåt för suddig bild, chauffören trycker på bra i nya s-klassen
Snacka I-landsproblem Plocka av den svarta fronten och ställ den vid fönstret om det är ett stort problemFunderar på hur de tänkte när man satte lume på den här???
Timmen som kommer härnäst har ju varit i mörker minst tolv timmar...
Känner att jag får söka nya förstående vänner i vintage.Snacka I-landsproblem Plocka av den svarta fronten och ställ den vid fönstret om det är ett stort problem
Du bor på Island...23 bast och har en PP, vad tusan har jag gjort för fel hehe
Tror nästan det alltsåKänner att jag får söka nya förstående vänner i vintage.
Haha det har du FÖRBANNAT rätt iDu bor på Island...
Äntligen någon som förstår mig.Tror nästan det alltså
Jag kan helt ärligt säga att jag inte heller vet vad urmakarna tänkte på när de kom på den där...Äntligen någon som förstår mig.
Åh ja, nog är vi fler än en När kommer nästa vältning över falska klockor förresten ??Äntligen någon som förstår mig.
Tror inte det var urmakare, designers däremot...Jag kan helt ärligt säga att jag inte heller vet vad urmakarna tänkte på när de kom på den där...
Jäkla Peter!Tror inte det var urmakare, designers däremot...
Det kan jag berätta, de tänkte nog på länder med midnattssol haha !Jag kan helt ärligt säga att jag inte heller vet vad urmakarna tänkte på när de kom på den där...
Blir nog en betongingjutning med bilning i sommar men spar en för vulkan på Island om jag kommer dit i framtiden.Åh ja, nog är vi fler än en När kommer nästa vältning över falska klockor förresten ??
Den är säkerligen tänkt för folk som pendlar på halvårsvis mellan Arktis och Antarktis Det skulle även förklara den arktiska färgsättningenDet kan jag berätta, de tänkte nog på länder med midnattssol haha !
Fast om vintern är det ju mindre lyckat dessvärre...
Du är välkommen på mini GTG ifall du tar dig till norra IslandBlir nog en betongingjutning med bilning i sommar men spar en för vulkan på Island om jag kommer dit i framtiden.