Kommer jag bara till Island löser det sig nog.Du är välkommen på mini GTG ifall du tar dig till norra Island
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kommer jag bara till Island löser det sig nog.Du är välkommen på mini GTG ifall du tar dig till norra Island
Ja verkligen, varför i helvete står det torpare på mig för? Vill åtminstone ha Greve23 bast och har en PP, vad tusan har jag gjort för fel hehe
Det vet vi som hängt här ett tag, men oroa dig inte. Din tid kommer, var så säkerJa verkligen, varför i helvete står det torpare på mig för? Vill åtminstone ha Greve
Men det vet väl alla!?Kanon, Sthlm är riktigt trevligt
Bajs vad jag saknar svensk kiosklagad korv med mos
Ätit korv. God sådan. Med gött mos.
Just det här var dock inte klassisk svensk korv utan en italienskinspirerad med oklart innehåll och inlagd gurka., köpt i en matvagn på en parkering på magasinsgatan, Men jag förstår vad du menar. Saltakrits är en annan sån där ursvensk smaksensation som utlandssvenskar brukar längta efter när de kommer hem på besök. Jag hoppas du passar på att smörja kråset när du är hemmaBajs vad jag saknar svensk kiosklagad korv med mos
Nåväl, kommer snart hem på semester.
Menar du tablettaskarna med en svart katt utanpå så är jag gameJust det här var dock inte klassisk svensk korv utan en italienskinspirerad med oklart innehåll och inlagd gurka., köpt i en matvagn på en parkering på magasinsgatan, Men jag förstår vad du menar. Saltakrits är en annan sån där ursvensk smaksensation som utlandssvenskar brukar längta efter när de kommer hem på besök. Jag hoppas du passar på att smörja kråset när du är hemma
Det har du rätt i! Får sätta på en till senVad har du för klocka på andra armen?
Om ingen kan det ju bli lite bättre.
Jag tycker länken på den är så grymt snygg. Har studerat min egen både länge och väl.Dags att blanda en ny
Absolut! Även om det är en "fusk" beads of rice så är den riktigt fin. Men jag är lite nervös att ha den nära glas och muggar efter att ha läst om dina eskapaderJag tycker länken på den är så grymt snygg. Har studerat min egen både länge och väl.
Än sålänge har jag bara vält ut kaffe med den. Den verkar funka bättre ihop med rusdrycker. Har säkert med densiteten att göra. På dryckerna alltså.Absolut! Även om det är en "fusk" beads of rice så är den riktigt fin. Men jag är lite nervös att ha den nära glas och muggar efter att ha läst om dina eskapader
Så, nytt glas!
Vi har Ramlösa lakritsfabrik här med färska egenproducerade produkter. Googla så kan jag skicka.Menar du tablettaskarna med en svart katt utanpå så är jag game
Öh, googla vad exakt ?? Int' behöver du skick' 2000 kmVi har Ramlösa lakritsfabrik här med färska egenproducerade produkter. Googla så kan jag skicka.
Chaufförjävel! Dagens i-landsproblem.Förlåt för suddig bild, chauffören trycker på bra i nya s-klassen
I såna fall har du en spekulant här som eventuellt är intresserad av att ta över den därFunderar på om man ska låta denna lämna för en 15300
Rusdrycker har lägre densitet och är därmed inte lika vältliga i höga glas. Har däremot inte sagt att du har fel.Än sålänge har jag bara vält ut kaffe med den. Den verkar funka bättre ihop med rusdrycker. Har säkert med densiteten att göra. På dryckerna alltså.
Sortimentet om du vill ha någon god laskrits.Öh, googla vad exakt ?? Int' behöver du skick' 2000 km