Sk8 or die
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En Vulgäri!På g mot grillning och fotboll med nyförvärvet!
![]()
En Vulgäri!Fan vad snyggt!
![]()
Såg att det stod det på tavlan, det är banne mig inte ofta man ser en klocka gjord i detTack!
I aluminium dessutom, jag gillar konstiga klockor.. De är roliga!
Jag har sneglat på dem så fort det varit ett par ute i säljestråden, men inte vetat storlek. Var och testade dem igår och de som fanns inne hade helt rätt nyans. Bara att åka tillbaka idag och knipa dem.Snyggt! Inte utan att man blir lite sugen på riktiga skor nu, dags att ge sig på OT: Skor-tråden![]()
Såg att det stod det på tavlan, det är banne mig inte ofta man ser en klocka gjord i det![]()
Jag var också på Coldplay. Lika bra varje gång.Klockan har numera fått en kompis på handleden!![]()
Coldplay är bäst!På ingång![]()
Vet du anledningen till varför?Alla utom Bvlgari la väl ner den idén någon gång på 70-talet!
Vet du anledningen till varför?![]()
Mycket möjligt, känner du för att utsätta den för lite allehanda för att se om den oxiderar?Oklart, gissar att det hade med rost att göra!
Mycket möjligt, känner du för att utsätta den för lite allehanda för att se om den oxiderar?![]()
Nästan promenadavstånd om det inte blåst så.På väg till Krapperup slott för att lyssna på Richard Wolf..
![]()
Vad hände med den blå hajen?Kunde inte hålla mig, gillar denna Bratte starkt!
![]()