Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nya klockförvaringen? Dessa två på soffan med klockorna på?![]()
Kastade bollar i ett hål och vann två stjärnvimster. Delade med mig till mina grodlösa vänner. Ursäkta skrytspammandet. Nu stänger jag ner för idag![]()
Bra där! Helbild på bilen?Varit och slutmappat mitt bilprojekt
350 hp och 560nm kräver G-shock
![]()
Lite klockradio-känsla på den! CoolKäkar pizza ! Lisette luktar nyfiket på maten
![]()
Hehe tackar (antar jag)Lite klockradio-känsla på den! Cool
Hör kanske inte hemma här på KSBra där! Helbild på bilen?
Jo absolut, finns ju en lifestyle del där tråden "vad sportar ni för bil" även finnsHör kanske inte hemma här på KS
Sketen saab 9-3 , som jag snickrat lite på nu i vår , sparkar gott för en billig peng
![]()
Grodlösa men inte klocklösa, vad har de på armen?![]()
Kastade bollar i ett hål och vann två stjärnvimster. Delade med mig till mina grodlösa vänner. Ursäkta skrytspammandet. Nu stänger jag ner för idag![]()
ärtan pärtan piff paff puff. TVÅTON
Det enda som återstår nu är att faktiskt åka till arbetet...ärtan pärtan piff paff puff. TVÅTON![]()
Glassigt! Är det avsiktligt att försöka matcha öletiketten med klockan, d.v.s. orange-röda toner?Glassa kan man väl göra med en kvällsöl också.
![]()
Givetvis!Glassigt! Är det avsiktligt att försöka matcha öletiketten med klockan, d.v.s. orange-röda toner?![]()
Vilken matchningsorgie!Givetvis!
Missade dock några orange kuddar i soffan, däremot är spårvagnen i bakgrunden orange.
Orgie är kanske överdrivet eftersom hustrun lagt sig och jag sitter ensam med allt noggrant arrangerat orange.Vilken matchningsorgie!![]()
Vad är diagnosen på att man färgsorterar när alla andra sover?Orgie är kanske överdrivet eftersom hustrun lagt sig och jag sitter ensam med allt noggrant arrangerat orange.![]()
Normalstörd.Vad är diagnosen på att man färgsorterar när alla andra sover?![]()