Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En fin Aquaracer med pärlemortavla till höger och en Gant till vänster.Grodlösa men inte klocklösa, vad har de på armen?
PS
Inget skryt bara fakta.![]()
Du måste vara chéf!Det enda som återstår nu är att faktiskt åka till arbetet...
![]()
Kul idé. Dessvärre har jag grodförbud hemma och får inte ta hem fler saker från Liseberg, utan får skänka bort till barnets kompisar eller okända grodlösa barn med okastande föräldrar på Liseberg.Nya klockförvaringen? Dessa två på soffan med klockorna på?![]()
Köp en kermit som komplementKul idé. Dessvärre har jag grodförbud hemma och får inte ta hem fler saker från Liseberg, utan får skänka bort till barnets kompisar eller okända grodlösa barn med okastande föräldrar på Liseberg.![]()
De här har dock inte hittat nya ägare.
Att man ska behöva berövas på sina grodor sådär, taskmörtar!Kul idé. Dessvärre har jag grodförbud hemma och får inte ta hem fler saker från Liseberg, utan får skänka bort till barnets kompisar eller okända grodlösa barn med okastande föräldrar på Liseberg.![]()
De här har dock inte hittat nya ägare.