Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mühle Glashütte Big Sports M12 42mmVad är det där för en fin klocka?
Håller med. Pepsi är alltid snyggare än cola.
Exakt det jag syftade på! Skönt att någon förstår.Håller med. Pepsi är alltid snyggare än cola.
Ser ut som en bumpy ride... Eeeh jag menar hellre pepsi!
En helikopter! Do it! Funderar på att sno kompisens ride
![]()
Ser ut som en bumpy ride... Eeeh jag menar hellre pepsi!
Funderar på att sno kompisens ride
![]()
Nu saknar jag min!
En helikopter! Do it! ![]()
Jag tror inte du törs........
#Hetsar![]()
Har åkt en del och vet grunderna sen tidigare intresse, men fulla tankar och flyga ensam brukar sluta med stjärtrotorn i backen haha. Kraschade faktiskt en gubbe vid start på Frösön för några veckor sen. 15m helikopter åt skogen men livet u behåll!
...och hur en blå ibland kan se svart ut...Funderar på hur en svart klocka kan se blå ut ...(rakt ur kameran, inga trix)
![]()
Annars brukar det ofta vara tvärtom med just SMP:en, de blå kan se svart ut på bild.Funderar på hur en svart klocka kan se blå ut ...(rakt ur kameran, inga trix)
![]()
Annars brukar det ofta vara tvärtom med just SMP:en, de blå kan se svart ut på bild.![]()
K N A S ! (Men skönt att det inte gick åt helvete fullt ut för han)
It's Gin'o clock!!!
![]()
Skål gubbar! Tips på bra GT? Jag brukar köra mycket citron och lime i mina
![]()