HateWinter
Silver
Ja fan. Riktigt äckligt. Morsans kollegor stod en bit bort och fick flygande skrot som blästrade ryggarna på dem. Ett rotorblad träffade en bil som tog eld - dramatiskt!
Låter som rena Bond rullen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja fan. Riktigt äckligt. Morsans kollegor stod en bit bort och fick flygande skrot som blästrade ryggarna på dem. Ett rotorblad träffade en bil som tog eld - dramatiskt!
Damn
Åh fyfan, tur att det gick bra iallafallHar åkt en del och vet grunderna sen tidigare intresse, men fulla tankar och flyga ensam brukar sluta med stjärtrotorn i backen haha. Kraschade faktiskt en gubbe vid start på Frösön för några veckor sen. 15m helikopter åt skogen men livet u behåll!
Ser ut att vara för mycket citron i din.Skål gubbar! Tips på bra GT? Jag brukar köra mycket citron och lime i mina
![]()
Tillökning, då får man köpa en ny klocka.Fotograferar frugans och vår son just nu![]()
![]()
Skål gubbar! Tips på bra GT? Jag brukar köra mycket citron och lime i mina
![]()
Med Hendricks Gin!Gurka och lite svartpeppar brukar bli bra!
Gurka och lite svartpeppar brukar bli bra!
vart är du ser varmt och skönt utTouchdown
![]()
Med Hendricks Gin!
Tackar!Hendricks och Gurka !!! DA SHIT !!!