Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gårdagens.
![]()
Tyskarna från LundGlobal fussball
![]()
Grymt snyggt, men... får nog tacka nej till erbjudandet. Hamburgarna ser goda ut. Smaklig måltid!Har grillat JLW special! Ingefära, chili och lime-burger. Hädar Erikson med fel märke på klockan
![]()
![]()
Vackert! Vill du byta mot mitt förkläde?![]()
Kom att tänka på den klassiska polisfrasen: "Har du flygcert, grabben?"Känner vinden i håret när jag kör i supersonic speed med rätt klocka
![]()
Grym elva! Kollade farsans Tudor, vass den också!:Tar en mycket välförtjänt öl efter att ha jobbat hela helgen. Begrundar 11:an och är rätt nöjd. Ping @The lord
![]()
Oskuren bildGer mig fan på att du endast har förklädet på dig......
Du är en klok man. Galet sugen på en SkydiverGrymt snyggt, men... får nog tacka nej till erbjudandet. Hamburgarna ser goda ut. Smaklig måltid!
Det där känns verkligen inte OK!Fick böter på jobbets parkering trots att jag har ett tillstånd, för att jag ställde mig på en plats som är gratis!![]()
![]()
Fläsket i palten eller utanför?Palt till kvällsmat.![]()
![]()
Grym elva! Kollade farsans Tudor, vass den också!:
![]()
Vilken annan stans får man komplimang för sin 11:a? Helt underbart!
Ping igen! @The lord![]()
100%. Detta är den ultimata klockan. Inget snack. Allt annat jag skulle kunna tänka mig köpa är "vid sidan om"Apan ditt äckel, hur känns det nu med din nya DD nu när det fått sjunka in lite - Betyg?![]()
Kom att tänka på den klassiska polisfrasen: "Har du flygcert, grabben?"
Nu kan ju du replikera:
" Nä, men en Air-King!"![]()
100%. Detta är den ultimata klockan. Inget snack. Allt annat jag skulle kunna tänka mig köpa är "vid sidan om"
Den har steppat upp nu mot slutetSista halvtimmen av fotbollen. Inte världens bästa match...
![]()
Klockan eller den ohövliga bakgrunden?
Ser häftigt ut men kräver nog en förklaring.Nu ser vi på matchen men tiddigare idag var det ett häftigt bassängdyk med feta leksaker.
![]()
![]()
![]()
Kul spontanköp men du behöver väl ingen beater med en 16570 på armen.Spontansöndagsköpte en go Seiko
![]()
Du kan lägga upp projektet i Hemslöjd, modd o fix om det är klockgrodor.![]()
Tidigare idag var vi på Nalleutställning och jag fick ett bra uppslag på vad jag kan göra med alla grodor jag vinner på Liseberg. Jag syr en jacka av dem såklart.
Det är helt sant min vän. Men oavsett så är det alltid kul med en ny klocka.Kul spontanköp men du behöver väl ingen beater med en 16570 på armen.![]()
![]()
Den ultimata dressaren, helt enkelt ren och skär perfektion100%. Detta är den ultimata klockan. Inget snack. Allt annat jag skulle kunna tänka mig köpa är "vid sidan om"
Ser häftigt ut men kräver nog en förklaring.