Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser bra ut! Tack för en trevlig affär!Badar med min nyinköpta beater. Tack så mycket @ahlqvist för ett trevligt bemötande och för att du orkade med alla min frågor!
Klockan är såpass nyanländ att jag helt glömt bort att ändra datum och tid!
Herrn dricker väl inte guldkant mitt på blanka dan?!?Spritlunch!
![]()
Så jäkla fin!! Letar efter 38mm versionen själv. Efter din annons fick jag snabbt in hos AD o prova även 42mm men den är för stor för mig....synd för den är så grym!!Väntar igen......![]()
Samma här!Unnar oss.
![]()
Tror inte att smällen är så bra för urverket. Slår i sten bl a, med baksidan av yxan.Varför???
Och från nu blir det bara bättre.Så här ska man ha det när man har det som sämst!
![]()
Ta dig ner till Fuerte Ventura så bjuckar jag på en RoséfyllaOch från nu blir det bara bättre.![]()
Öppet mål men vet du hur länge, kronografen är ju i viloläge.Vi sitter och väntar på indiskt.
![]()
Klart intressant, skall fundera på det.Ta dig ner till Fuerte Ventura så bjuckar jag på en Roséfylla![]()