Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra att du också håller koll på kronografanvändandet!Öppet mål men vet du hur länge, kronografen är ju i viloläge.![]()
Härligt - en RIKTIG bild på en skön klocka.Ikväll dammar vi av den gamla systemkameran och 14060 får vara modell
![]()
Vill tro att det var jag som inspirerade dig.Bra att du också håller koll på kronografanvändandet!![]()
Med all säkerhetVill tro att det var jag som inspirerade dig.![]()
Snabbt jobbat!Ikväll dammar vi av den gamla systemkameran och 14060 får vara modell
![]()
Bra att pågen får lukta lite på glöggen, nästa vecka skall jag bjuda honom på ett bryggeribesök.Dricker fransk likör med @Bojke
Vilken känsla! Grattis förrestenFirar min första rolex som kom på posten någon timme sen med en Montecristo 3![]()
ref 16200
Snyggt! Nu blev jag inspirerad att damma av min systemare också. 116610 gömmer sig i gräsetIkväll dammar vi av den gamla systemkameran och 14060 får vara modell
![]()
Grattis!Firar min första rolex som kom på posten någon timme sen med en Montecristo 3![]()
ref 16200
Mycket bra där!
Snyggt! Nu blev jag inspirerad att damma av min systemare också. 116610 gömmer sig i gräset
![]()
Riktigt synd i så fall. Jag har omkrets på dryga 17 cm och älskar storleken. Men klokt av dig att jämföra.Så jäkla fin!! Letar efter 38mm versionen själv. Efter din annons fick jag snabbt in hos AD o prova även 42mm men den är för stor för mig....synd för den är så grym!!
Vilken känsla! Grattis förresten![]()
Minsann! Känns riktigt bra, förhoppningsvis blir det den som inte flippas, skulle vara ett trevligt minne om sisådär tio årGrattis!
Man glömmer aldrig sin första Rolex.
Däremot ångrar man att den flippades.![]()
Bara att bita ihop o spara till nästa.Minsann! Känns riktigt bra, förhoppningsvis blir det den som inte flippas, skulle vara ett trevligt minne om sisådär tio år![]()