Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Frugans hobby.Yes, Ragdoll. 2 st. Är du uppfödare? Fina bebbisar!
Grattis!Står ju 17 i bubblan! Jag fyller alltså år
![]()
Haha tung parkbänk !!! Adress kan du lägga ut här ifal det är fler som vill träffa nya töser hahaKom faktiskt fram en främmande tjej och började prata med mig som sen frågade om vi skulle gå och ta en drink. Så nu sitter jag på en bar helt plötsligt. Det kanske funkar att sitta själv på en parkbänk med en panna på armen.
Den där är inte felStartar infravärmen så jag kan sitta ute ett tag till.
![]()
schysst struts. Tillverkare?Funkar denna färgcombo? Brukar tycka att blå tavla gör sig bäst på länk men jag var sugen på strutsen.
![]()
116655 kommer med oysterflex, dvs rolex svar på "rubber b" fast mkt bättre. Kommer alltid som @Pelarn65 visar.Funderar på att beställa ett Rubber b tillDwellern clasp eller tang buckle hnm
![]()
Inget fel med tang, mycket lättare att få bandet att sitta skönt.jag har inga verktyf föra tt kunna nta bort min clasp så funderar på tangle buckle
schysst struts. Tillverkare?
Det är ett Rios band. På baksidan står det "art Manuel", kanske namnet på serien. Avsmalnar 20-16 vilket är en klar fördel på en vintage DJ.