Grattis till dem, samma postnummerområde?![]()
90210 tror jag deras nya postnummer är...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till dem, samma postnummerområde?![]()
90210 tror jag deras nya postnummer är...
Fan är de?Stekigt värre...Men var är dompa-stekarbrännan?
Livets dryck!Dricker perfekt Gin & Tonic![]()
. Hendricks gin, Fever-Tree tonic med flädersmak, en stor skiva gurka, en stor iskub som håller drinken kall och fräsch länge och ett klassiskt Gin & Tonic glas! Hur blandar ni era G&T?
Fasen va smart! Jag har också en sån där låda står och skräpar, kanske ska man rota fram den.Det blev dags för klockor, band och verktyg att flytta till ett större boende...
![]()
![]()
![]()
Damn..... Panna i guld är otroligt vackert! Congrats!Nyförvärvet idag, Pam 231 roséguld, trevligt
![]()
![]()
Chef. Mycket bra!Nyförvärvet idag, Pam 231 roséguld, trevligt
![]()
![]()
Har du fått till gravyren ännu?
Grattis! Försenad födelsedagspresent?Nyförvärvet idag, Pam 231 roséguld, trevligt
![]()
![]()
Klart som korvspad att du ska!Fasen va smart! Jag har också en sån där låda står och skräpar, kanske ska man rota fram den.![]()
Snygg klockrulle! Hemgjord?Det blev dags för klockor, band och verktyg att flytta till ett större boende...
![]()
![]()
![]()
Japp! En sjöman måste ju kunna fuska lite som segelmakareSnygg klockrulle! Hemgjord?
Från gul till vitguld?!
Helt otroligt rätt för dig!Nyförvärvet idag, Pam 231 roséguld, trevligt
![]()
![]()
Stort grattis! Fantastisk!Nyförvärvet idag, Pam 231 roséguld, trevligt
![]()
![]()