Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha låter som hos oss....morgonlöpning och sen ett liv i synd resten av dygnetSista kvällen på Pla-skitas! Har tränat som ett svin men har druckit rosé i samma tempo så jag står på noll skulle jag säga.
Hamil-tån fick finkläder dagen till ära.
![]()
Fina bilder på din 320!
Spännande att se vem som vinner.Valp vs G-shock!
![]()
Har du köpt?Trycktestad
![]()
![]()
NY DINKA ?
Var det autocorrect som opererade den yngre generationen?Badvakten är helt slut efter att jag grillat i värmen ätit o druckit gott....den yngre generationen är dock helt opererad av allt....
![]()
Precis som det ska vara!Haha låter som hos oss....morgonlöpning och sen ett liv i synd resten av dygnet
Är man opererad av allt, vore resultatet intressant att beskådaVar det autocorrect som opererade den yngre generationen?![]()
"Jag har sällan fel" känns som något du sagt någon gång.![]()
På restaurang med familjen.
-Du borde ställa klockan, säger maken. Den går en minut fel.
-Du har inte tänkt på att det kanske är din klocka som går en minut fel? svarar jag.
-Nej, svarar han. Det har jag inte.
Och tanken på att det var hans klocka som gick fel var faktiskt vid närmare eftertanke absurd.
Det blev lite frostig stämning där ett tag. Nu ställer jag också klockan med watchville.
Det var inte jag som hade fel här. Det var min klocka."Jag har sällan fel" känns som något du sagt någon gång.![]()
Ja jäkla autocorrect....får testa att operera mig själv oxå.......Var det autocorrect som opererade den yngre generationen?![]()
Det är alltid fint med något tillbakalutat och avslappnat till sommaren. Grymt snygg!Nyförvärvet idag, Pam 231 roséguld, trevligt
![]()
![]()