• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Alltså, jag har verkligen försökt, men det går fan inte att ta en dålig bild på den här, oavsett ljusförhållande. Samma jävla problem varje gång jag ska välja ut vad som ska postas ... :D
Gillar du klockor och att fota, köp en Ingy! ;)
IWC I 2016-07-18 (alt).jpg

IWC I 2016-07-18.jpg

image.jpg

På restaurang med familjen.
-Du borde ställa klockan, säger maken. Den går en minut fel.
-Du har inte tänkt på att det kanske är din klocka som går en minut fel? svarar jag.
-Nej, svarar han. Det har jag inte.
Och tanken på att det var hans klocka som gick fel var faktiskt vid närmare eftertanke absurd.
Det blev lite frostig stämning där ett tag. Nu ställer jag också klockan med watchville.

image.jpg

På restaurang med familjen.
-Du borde ställa klockan, säger maken. Den går en minut fel.
-Du har inte tänkt på att det kanske är din klocka som går en minut fel? svarar jag.
-Nej, svarar han. Det har jag inte.
Och tanken på att det var hans klocka som gick fel var faktiskt vid närmare eftertanke absurd.
Det blev lite frostig stämning där ett tag. Nu ställer jag också klockan med watchville.
"Jag har sällan fel" känns som något du sagt någon gång. :D

Tillbaka
Topp