Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Också italienskättling (likt @Omens)
![]()
Oså något lite mer unikt till eftermiddagen
![]()
![]()
Äntligen! Fan vad bra det blev. Stort grattis!![]()
Panerai Sol & öl
![]()
Mycket bra!![]()
Det fixar @McGyverJag är kanske inte helt omöjlig trots allt... Gäller bara för dig att smörja kugghjulen...
Tack! ref:231 i rosé.Vilken ref är det där? Grattis! Otroligt snygg!
Bra bild!!Hämfärd efter skärgårdshäng![]()
![]()
Fet bild, fet klocka! Fett, helt enkelt.Hämfärd efter skärgårdshäng![]()
![]()
Helsike vad clean den blev, spec. med jubilee!Tog bort inlägget på skxen, rätt nöjd med resultatet.
![]()
Köp!Jag våndas. Ska jag slå till? Den är så outstanding!![]()
![]()
![]()
SLUTA VÅNDAS! De sämsta affärerna är de man aldrig gör! Jag skulle köpa klockan om det så var det sista jag gjorde! Fantastisk klocka!
Grattis! Klart fräck!Ny klocka i samlingen idag
![]()
Lika fräck som överkomlig, 500 bagis för denna (udda men ändock) ikon i klockvärldenGrattis! Klart fräck!
Man kan köpa den eller köpa fullset och originalstrap från annat land för samma pengar. Lägger man på ca 3000 kr får man en helt ny. Den är fin men lite för dyr.SLUTA VÅNDAS! De sämsta affärerna är de man aldrig gör! Jag skulle köpa klockan om det så var det sista jag gjorde! Fantastisk klocka!
Fysatan du klippte den där? Så jävla grym
Man kan köpa den eller köpa fullset och originalstrap från annat land för samma pengar. Lägger man på ca 3000 kr får man en helt ny. Den är fin men lite för dyr.