känner mig unik denna förmiddag, så det får bli min SubC
![]()
Oså något lite mer unikt till eftermiddagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
känner mig unik denna förmiddag, så det får bli min SubC
![]()
Stämmer!
Den får du berätta mer om !Oså något lite mer unikt till eftermiddagen
![]()
![]()
Grattis till det färdiga projektet! Fett.Oså något lite mer unikt till eftermiddagen
![]()
![]()
Snygg klocka, verkligen! Jag ser likheter med min fd Atlantic världsmästarur. Vem har inspirerat vem?Dricker G&T..
![]()
Är det en speedsterreplica eller en 356 cab?Vintage-sommar!![]()
Dey vågade var att hå ut i vattnet vid alla vågor med mobilen i högsta hugg.
Tack! Cab från 62.Är det en speedsterreplica eller en 356 cab?
Fin klocka och bil för övrigt.
+1 på denPrrcis lagt beställning på en klocka, trampar runt i cirklar och känner mig rastlös, någon som känner igen sig?
![]()
Den får du berätta mer om !
Grattis till det färdiga projektet! Fett.
Ok!! Verkligen likt!! Törs inte spekulera. Men min är ju en vintage homage...Snygg klocka, verkligen! Jag ser likheter med min fd Atlantic världsmästarur. Vem har inspirerat vem?
![]()
Jag är inte så bevandrad i det nya förkortade språket, men det löste sig med Slangopedia.http://www.slangopedia.se/ordlista/?ord=kbk
Haha!Jag är inte så bevandrad i det nya förkortade språket, men det löste sig med Slangopedia.http://www.slangopedia.se/ordlista/?ord=kbk
-jag ska fan ta ha en Vulcan-dykare med mekaniskt alarm!Haha!Lycka till med köpet
![]()