• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Xalle

Audemars
2-Faktor
image.jpeg
 

ozzyozzy

Cartier
@marlun27 @ozzyozzy @JohnZ

Min Air-King dog efter tre dagar (10 juli), sen hoppade den igång igen senare under den dagen och jag använder klockan 11-18 juli utan problem för att därefter låta den ligga fram till 22 juli då jag sätter på den på handleden igen. Efter fullt uppdrag och normal användning dör den efter ganska precis fem timmar...

RIP Kungen.

Kämpa Rolex kvalitetskontroll?
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
För 4,5 månader sedan beslutade jag mig för att sluta tvångsmässigt dricka sprit i kopiösa mängder (regelmässigt 4-5 flaskor vin per dag); köpte gymkort istället. -32,5 kilo än så länge. Firade idag med att köpa ett Garmin aktivitetsband.

Är fortfarande inte säker på att det finns något som heter alkoholist men alkoholmissbruk finns helt klart. Känns som att alla missbruk är mest för att fylla ett tomt håll. Nyckeln är nog att hitta något vettigt att fylla det hållet med.

Featuring @Feskarn armband.:D
 
Senast ändrad:

Oew

Rolex
För 4,5 månader sedan beslutade jag mig för att sluta tvångsmässigt dricka sprit i kopiösa mängder (regelmässigt 4-5 flaskor vin per dag); köpte gymkort istället. -32,5 kilo än så länge. Firade idag med att köpa ett Garmin aktivitetsband.

Är fortfarande inte säker på att det finns något som heter alkoholist men alkoholmissbruk finns helt klart. Känns som att alla missbruk är mest för att fylla ett tomt håll. Nyckeln är nog att hitta något vettigt att fylla det hållet med.
Haha 4-5 flaskor vin/dag är fan riktigt imponerande! Hatten av!
 

Dubbes

Cartier
För 4,5 månader sedan beslutade jag mig för att sluta tvångsmässigt dricka sprit i kopiösa mängder (regelmässigt 4-5 flaskor vin per dag); köpte gymkort istället. -32,5 kilo än så länge. Firade idag med att köpa ett Garmin aktivitetsband.

Är fortfarande inte säker på att det finns något som heter alkoholist men alkoholmissbruk finns helt klart. Känns som att alla missbruk är mest för att fylla ett tomt håll. Nyckeln är nog att hitta något vettigt att fylla det hållet med.

Keep up the good work!!
 
Topp