Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vintage? Ser ut som en 116520 du har på armen?Shoppa nytt med vintage på armen
Ja självklart, det var inte helt allvarligt menadVintage? Är det inte en 116520 du har på armen?
Får väl göra det själv, sotet måste bort på något vis.Absolut. Men inte en Urkvinna.
Snyggt spanat, tänk att hitta en Tudor bland alla halvmogna hallon.Från dagens skogstur. Tänk vad man kan hitta i lingonskogen...
Dricker The Traveller på resande fot.
Trevlig modell! kommer ihåg att jag dissade dem när man kunde få en för tusenlappen.Jag och nyförvärvet lär precis känna varandra.
Gå o lägg dig simpa
Har faktiskt jag också funderat på @JohnZMåste bara fråga; tatuerade du den där fågeln innan du blev klockfrälst eller efter? Hade du valt att sätta den lite uppåt på armen om du gjort den idag? Och framförallt; hur ser huvudet ut på den? Är det ett svalhuvud eller är det någon bisarr mytologisk figur som förstenar alla som ser den?
Blev du rånad på vägen till flygplatsen i Sverige eller varför bär du den där? Edit: såg nu att du har med dig fler klockor, bra därFramme på hotellet i Budapest! Granne med Breitling och Hublot. På baksidan ligger Seiko.
Jag har två stycken, en på var handled. Enligt våra gamla traditioner skall de sitta på bröstet men det var fullt där... Svaret är att jag inte hade satt dem någon annanstans fastän jag alltid bar klocka när de gjordes. Klockfrälst har jag nog varit ganska länge fast idéen om att äga fler än två fantastiska klockor slog mig nog inte förrän jag hittade hit...Måste bara fråga; tatuerade du den där fågeln innan du blev klockfrälst eller efter? Hade du valt att sätta den lite uppåt på armen om du gjort den idag? Och framförallt; hur ser huvudet ut på den? Är det ett svalhuvud eller är det någon bisarr mytologisk figur som förstenar alla som ser den?