• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Glazz
1470060647345-753667630.jpg

Måste bara fråga; tatuerade du den där fågeln innan du blev klockfrälst eller efter? Hade du valt att sätta den lite uppåt på armen om du gjort den idag? Och framförallt; hur ser huvudet ut på den? Är det ett svalhuvud eller är det någon bisarr mytologisk figur som förstenar alla som ser den?
Har faktiskt jag också funderat på @JohnZ

Måste bara fråga; tatuerade du den där fågeln innan du blev klockfrälst eller efter? Hade du valt att sätta den lite uppåt på armen om du gjort den idag? Och framförallt; hur ser huvudet ut på den? Är det ett svalhuvud eller är det någon bisarr mytologisk figur som förstenar alla som ser den?
Jag har två stycken, en på var handled. Enligt våra gamla traditioner skall de sitta på bröstet men det var fullt där... Svaret är att jag inte hade satt dem någon annanstans fastän jag alltid bar klocka när de gjordes. Klockfrälst har jag nog varit ganska länge fast idéen om att äga fler än två fantastiska klockor slog mig nog inte förrän jag hittade hit...
Höger handled:
image.jpeg

Hade precis riggat upp för att såga till lite hyllplan när himlen öppnade sig, fick snabbt plocka in allt igen. Nu en halvtimme senare lyser solen försmädligt från en blå himmel.

WP_20160801_004.jpg

Mig lurar man inte så lätt, blir inget mer sågande idag. Möjligtvis ett glas vin. :)

Tillbaka
Topp