Nero13
Silver
Provar lite godis ifrån @Seikosthlm Vart riktigt fett och är grymt nöjd! Jag kan verkligen rekommendera dessa band till dom som gillar militär stuket!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Se där ja. Vacker. Nyfikenheten är stillad. Alltid kul att höra om folks tatueringar, särskilt som pappa hade högläsning av Ray Bradburys "Den illustrerade mannen" när jag var barn... Kanske inte mitt förstahandsval som kvällssaga för mitt eget barn men jag tyckte det var spännande då.Jag har två stycken, en på var handled. Enligt våra gamla traditioner skall de sitta på bröstet men det var fullt där... Svaret är att jag inte hade satt dem någon annanstans fastän jag alltid bar klocka när de gjordes. Klockfrälst har jag nog varit ganska länge fast idéen om att äga fler än två fantastiska klockor slog mig nog inte förrän jag hittade hit...
Höger handled:
Har hört att man inte kan hitta platina-klockor vid dess slut.
Byter om innan jag fotar regnbågen.
Ray Bradbury känns lite underskattad nuförtiden.Se där ja. Vacker. Nyfikenheten är stillad. Alltid kul att höra om folks tatueringar, särskilt som pappa hade högläsning av Ray Bradburys "Den illustrerade mannen" när jag var barn... Kanske inte mitt förstahandsval som kvällssaga för mitt eget barn men jag tyckte det var spännande då.
Definitivt. Jag har läst om hans böcker nu i vår och sommar och de står sig.Ray Bradbury känns lite underskattad nuförtiden.
Låter rättvist, jag bor ju längre bort.Men du var finkänslig nog att inte fråga. Jag var lite orolig sen att jag trampat i klaveret men det verkar inte varit någon fara... Nästa gång det är något får du fråga först @jabla
Inga halvdana kompromisser där inte. Coolt! Rock on, Kraka!På väg på 60-års-fest
Putsa knogjärnetPå väg till kista för att ensam möta upp en tveksam person från Tensta för att köpa en rolex i tvåton. Önska mig lycka till
Den sitter väldigt fint på handleden, känns väldigt "slimmad" och nätt på så jag är mycket nöjd!Trevlig modell! kommer ihåg att jag dissade dem när man kunde få en för tusenlappen.
En närbild på tavlan hade varit trevligt!Shoppa nytt med vintage på armen
Har du inte en likadan?En närbild på tavlan hade varit trevligt!
Regnskogen idag
Nej, den är på väg till dig!Har du inte en likadan?