• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Provar lite godis ifrån @Seikosthlm Vart riktigt fett och är grymt nöjd! Jag kan verkligen rekommendera dessa band till dom som gillar militär stuket! :)
image.jpeg
image.jpeg

Jag har två stycken, en på var handled. Enligt våra gamla traditioner skall de sitta på bröstet men det var fullt där... Svaret är att jag inte hade satt dem någon annanstans fastän jag alltid bar klocka när de gjordes. Klockfrälst har jag nog varit ganska länge fast idéen om att äga fler än två fantastiska klockor slog mig nog inte förrän jag hittade hit...
Höger handled:
image.jpeg
Se där ja. Vacker. Nyfikenheten är stillad. Alltid kul att höra om folks tatueringar, särskilt som pappa hade högläsning av Ray Bradburys "Den illustrerade mannen" när jag var barn... Kanske inte mitt förstahandsval som kvällssaga för mitt eget barn men jag tyckte det var spännande då.

Se där ja. Vacker. Nyfikenheten är stillad. Alltid kul att höra om folks tatueringar, särskilt som pappa hade högläsning av Ray Bradburys "Den illustrerade mannen" när jag var barn... Kanske inte mitt förstahandsval som kvällssaga för mitt eget barn men jag tyckte det var spännande då.
Ray Bradbury känns lite underskattad nuförtiden.

Trevlig modell! kommer ihåg att jag dissade dem när man kunde få en för tusenlappen. :(
Den sitter väldigt fint på handleden, känns väldigt "slimmad" och nätt på så jag är mycket nöjd!
Det låter som en fantastiskt pris, tyvärr kom jag inte undan riktigt så billigt men är väldigt väldigt nöjd ändå =)

Tillbaka
Topp