Typ ~35 euro, vanliga priset för mumm.Tack! nice, hoppas det finns kvar när jag kommer tillbaka. Är på Sverige besök
kommer du ihåg pris ca?
Haha jaså?, tycker han gjort en del sköna beats
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Typ ~35 euro, vanliga priset för mumm.Tack! nice, hoppas det finns kvar när jag kommer tillbaka. Är på Sverige besök
kommer du ihåg pris ca?
Haha jaså?, tycker han gjort en del sköna beats
Köpa en egen?Provar tjejens klocka..
Detta måste jag göra något åt snarast.
Aqua terra kvartsaren på k&s kanske skulle vara ett bra alt?Provar tjejens klocka..
Ne, sant. Men de hade bronze-klockan som jag tror inte så många i Sverige har än. BB36 hade jag klipptIngen BB 36?
Ser inte bra ut...Provar tjejens klocka..
Löste problemet lite för bra.. Nu en menisk kort.. Men kul var det!Löser problemet med tokregn och helgrillad oxfile!
DAAAAAAAAMN grattisJag överlevde
Köpa en egen?
Skrutt! Hade hoppats på ett bulvanupplägg...Ne, sant. Men de hade bronze-klockan som jag tror inte så många i Sverige har än. BB36 hade jag klippt
Två stycken tyckte jag mig seFanns det någon Sengångare?
Stirrade efter en från utsidan utan framgång igår...
Hon imponerade med att bra skillnaden på manuell, automatisk (mekaniska) och Quartz. Så något fint ska hon bära i alla fall!Aqua terra kvartsaren på k&s kanske skulle vara ett bra alt?
Det tycker jag. Vet inte hur din tjej är men alla jag känner och de jag har köpt klockor till har jag köpt en kvartsklocka till. Händer ofta att de inte använder klockan på några dagar och sen när de väl använder den igen så orkar de inte ställa in den osv. Viktigaste är utseendet, att den matchar med andra accessoarerna tydligenHon imponerade med att bra skillnaden på manuell, automatisk (mekaniska) och Quartz. Så något fint ska hon bära i alla fall!
PADIn satt lite stort på henne...
Förmodligen helt sant och därför lite tråkigare! Men det finns ju fina kvartsare också som tur är nu ska vi sova! Padin har överlevt en dusch och ska nu få testa sovas med!Det tycker jag. Vet inte hur din tjej är men alla jag känner och de jag har köpt klockor till har jag köpt en kvartsklocka till. Händer ofta att de inte använder klockan på några dagar och sen när de väl använder den igen så orkar de inte ställa in den osv. Viktigaste är utseendet, att den matchar med andra accessoarerna tydligen
Grymt bra! Gillar vad jag ser! Vad tyckte du om den? @jablaGooglade lite på ölen jag drack nyss...
Och första bildträffen var det här???
Körde sökningen på engelska.
KNEGA PÅVäntar på tidningsdjävlarna och har gjort så sedan halv ett...
Knega? More like prata skit på obetald tid...KNEGA PÅ
VälkommenTjoflöjt. Ny på forumet, hoppas ändå jag passar in. Checkade precis in på hotellrummet i Los Angeles. Utsikt över poolen precis innan eftermiddagssolen strålade igenom.
Med min första automat, en Certina DS1 inköpt för ett halvår sedan.