• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Provar tjejens klocka..

Detta måste jag göra något åt snarast.

image.jpeg
 
Hon imponerade med att bra skillnaden på manuell, automatisk (mekaniska) och Quartz. Så något fint ska hon bära i alla fall!

PADIn satt lite stort på henne...
Det tycker jag. Vet inte hur din tjej är men alla jag känner och de jag har köpt klockor till har jag köpt en kvartsklocka till. Händer ofta att de inte använder klockan på några dagar och sen när de väl använder den igen så orkar de inte ställa in den osv. Viktigaste är utseendet, att den matchar med andra accessoarerna tydligen :facepalm:
 
Det tycker jag. Vet inte hur din tjej är men alla jag känner och de jag har köpt klockor till har jag köpt en kvartsklocka till. Händer ofta att de inte använder klockan på några dagar och sen när de väl använder den igen så orkar de inte ställa in den osv. Viktigaste är utseendet, att den matchar med andra accessoarerna tydligen :facepalm:
Förmodligen helt sant och därför lite tråkigare! Men det finns ju fina kvartsare också som tur är :) nu ska vi sova! Padin har överlevt en dusch och ska nu få testa sovas med!
 
Tillbaka
Topp