Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick du tag på någon lur? Får min 7:a från Telia nästa fredag (16/9)
Tog du dig ända dit upp med foppatofflor?Utsikten på jobbet sabbar rollen!!! Vilket jävla problem!![]()
Nej... Av olika anledningar har Tele2 gjort att jag antagligen får vänta någon extra månad. Är riktigt argFick du tag på någon lur? Får min 7:a från Telia nästa fredag (16/9)![]()
Förstår dig, har man bestämt sig för någonting så vill man ju ha det ASAP!Nej... Av olika anledningar har Tele2 gjort att jag antagligen får vänta någon extra månad. Är riktigt arg![]()
Östtyska tjejer 1979?Lite lustig händelse på gymmet nyss.
Den äldre gubben sitter som vanligt och flåsar vid bröstpressen. När jag går förbi för att dricka vatten yttrar han:
- Vilken tjejig klocka du har.
- Tycker du? Varför då?
Nu fick jag inget svar och jag stannade inte kvar för att avtvinga honom detta heller.
Har jag köpt en fjollig tjejklocka alltså??? Jag som till och med beställt ett rött band.
(tror iofs att det röda gummit blir lite too much... )
![]()
Hur som helst så gillar jag min tjejklocka![]()
dwellah eller deepsy?Helgens första
![]()
Precisdwellah eller deepsy?![]()
damnMarbella
Placera fokuset lite bättre nästa gång.Marbella
Haha! Herrejesus...Lite lustig händelse på gymmet nyss.
Den äldre gubben sitter som vanligt och flåsar vid bröstpressen. När jag går förbi för att dricka vatten yttrar han:
- Vilken tjejig klocka du har.
- Tycker du? Varför då?
Nu fick jag inget svar och jag stannade inte kvar för att avtvinga honom detta heller.
Har jag köpt en fjollig tjejklocka alltså??? Jag som till och med beställt ett rött band.
(tror iofs att det röda gummit blir lite too much... )
![]()
Hur som helst så gillar jag min tjejklocka![]()
Snyggt!Nu åkte dagens nyinköp från @Biffbert på. Hulken borde ge mig styrka att komma upp ur soffan :/![]()