• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

image.jpeg

Joorå, plus kokt ägg på det så blev man mätt :hungry: ;)
Mm är fortfarande förälskad i min DJ (skulle vara ett eventuellt tavelbyte då..), men börjar bli lite "rastlös" med att vara owg :D
Perfekt!
Ja, DJ är alltid toppen! Använder du jubilee på din nåt? Tycker det är snyggt. Jo jag känner igen rastlösheten. Min Oris är den enda värd att nämna hos mig. Provat den mindre omegadykaren?
Mvh

Perfekt!
Ja, DJ är alltid toppen! Använder du jubilee på din nåt? Tycker det är snyggt. Jo jag känner igen rastlösheten. Min Oris är den enda värd att nämna hos mig. Provat den mindre omegadykaren?
Mvh

Jag satte på lädret nångång i våras(?) och har inte bytt tillbaka sen dess. Dels för att jag är bekväm och dels för att jag tycker att det varit rätt schysst med läder på sommaren. Men nu har jag tänkt byta tillbaka till länken så fort jag orkar ta tag i det ;)
Har börjat sakna den lite :)

Nepp inte varit och provat några klockor.. Funderar lite på att beställa den där Seiko SRP191K, men det är ju lite knepigt när man inte sett den irl.. Tänkte att det skulle ju kunna vara en billig enkel beater som man vågar bada med och inte vara så rädd om..
Men som sagt, svårt att veta om man kommer bli positivt överraskad när den väl landar..

Tillbaka
Topp